1 czerwca 2013

Blogging every day - Day 6 - Zgadywanki i nietypowy Dzień Dziecka

Starsza z Młodszą bawią się w zagadki. Trwa walka która z nich wymyśli trudniejszą.
Młodsza recytuje wymyśloną na prędce łamigłówkę:
-Mają ostre zęby i chodzą zaws(z)e do s(z)koły ... (Młodsza ma problemy z wymawianiem trudnych spółgłosek ;) Co to?! - pyta.
- Yyyy... - to Starsza - Nie wiem. - poddaje się, a i ja z coraz większą ciekawością przysłuchuję się tej zabawie i czekam na rozwiązanie zagadki.
- Lalki Monster High!!!* - tryumfuje Młodsza :D

No kto by zgadł ... ?!!



* Dla nie wtajemniczonych - Z Wikipedii!
Monster High – amerykańska linia lalek stworzona przez Garrett Sander z ilustracjami wykonanymi przez Kelly Riley. Postacie są inspirowane filmowymi potworami i fantastyką grozy, co odróżnia je od większości lalek. Postacie są przedstawione jako będące potomstwem lub związane ze sławnymi potworami takimi jak Dracula, potwór Frankensteina, mumia, meduza, potwór z Czarnej Laguny, zombie, wilkołaki, kotołaki i duchy.


Póki co jeszcze żadna z tych lalek nie zamieszkała w naszym słodkim, niewinnym domku :) I oby tak zostało!

Przybyła natomiast kolejna ciekawa i upragniona książka (szykuje się bardzo interesujący post czytelniczy z propozycjami dla dzieci ;), ukochane Lego Friends, zestaw do robienia biżuterii (strzał w dziesiątkę! - wiedziałam!) , oraz trochę słodyczy ^^




Młodsza postanowiła puścić matkę z torbami ... ;) Pozaznaczała w gazetce LEGO, które zestawy klocków chciałaby jeszcze przygarnąć! Trochę tego jest! ;/




Dać dziecku kawałek żyłki, troszkę koralików ... i proszę! Dziecko przepadło prawie na pół dnia ^^ Jakie skupienie, jaka precyzja, jaka selekcja koralików ... ! ;) A na koniec ogromna duma z siebie!





Naszyjnik i bransoletka DIY by Młodsza ^^ Obiecała, że i dla mnie stworzy takie cudo! ^^




A Dzień Dziecka minął nam bardzo nietypowo ... Bo nie było ani kina, ani wycieczki na festyn, ani nawet lodów! Cóż za znieważenie! ;)
Było natomiast planowane dzielenie dnia z fajnymi ludźmi ... i cieszenie się ich szczęściem ^^
Ale najpierw ...
Przebudzenie z radośnie błyszczącymi oczami dziewczyn tuż nad naszymi twarzami i głośne chwalenie się prezentami - zupełnie jakbym sama ich nie wybierała ;)
Bliższe zapoznanie z podarkami, a tym samym dodatkowa godzina snu dla rodziców ...
Leniwy ranek i takie samo przedpołudnie ... , a potem szalone, przyspieszone obroty by zdążyć na czas ... na pewien ślub ... Ale o tym już jutro ^^ Chyba że padnę na pysk z niewyspania!

21 komentarzy:

  1. Widzę, że dziś wielu rodziców miało poranki na lajcie :-) U nas dodatkowo imieninki Kubasia :-)
    Lalki MH sa zajebiste, wolę je od tych różowych ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Koniecznie wyściskaj ode mnie imieninowo (to nic że z małym poślizgiem ;) Kubusia!
      Choć sama jako dziecko uwielbiałam lalki Barbie, to teraz jestem zwolenniczką bardziej kreatywnych zabawek. Nienaturalnie wychudzonym lalkom ;) mówię stanowcze NIE, ale nie przeszkadza mi to w trzymaniu pod własnym dachem sporej kolekcji "różowych" wraz z ich całym majdanem :P Siła perswazji moich dziewczyn działa cuda :)

      Usuń
  2. U nas MH nie zamieszkają...Zupełnie nie rozumiem w jakim celu te lalki powstały... Ani "to" ładne ani rozwijające...
    Etap Barbie był, na szczęście krótki, teraz u obojga Lego rządzi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starsza mimo szkolnego szału na "ten" produkt, nigdy nie chciała żadnej wampirzycy, ani też żadnego gadżetu z nim związanego. Jak twierdzi są "okropne, brzydkie, fuj!" i robi skrzywioną minę :/ Młodsza coś tam przebąkuje, że chciałaby ... , ale czego ona by nie chciała?!! ;) Więc tłumaczę, odradzam i podsuwam coś bardziej wartościowego (rozwijającego).
      A Lego i mnie wciągnęło ;)

      Usuń
  3. Ja też mam awersje do wampirzyc...
    Dzień bajeczny, uwielbiam takie i czekam na fotki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MH to dość dziwaczny model zabawki. Chyba bliżej mu do straszaka ... ;)
      Temat zdjęć postaram się ogarnąć jak najszybciej :)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  4. jak to dobrze,ze mam chlopcow :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żebyś wiedziała! ;) Ominie Cię w ten sposób wątpliwa przyjemność oglądania MH! ;))))

      Usuń
  5. Haha zagadka genialna!:)) u mnie w szkole też szał na Monster High:)) Cudowny Dzień Dziecka, bo dzielony z ukochanymi osobami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)))) Współczuję ;)
      Baaaardzo udany Dzień Dziecka! ^^ Na pewno na długo pozostanie w pamięci :)

      Usuń
  6. Okropne są te lalki, ale podobno dziewczynki za nimi przepadają :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. wspaniały dzień dziecka, czekam na RELACJE!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poczekaj jeszcze chwilkę ;) W dzień jestem zawalona obowiązkami, tutaj też mam sporo zaległości, a wieczorem powieki kleją się niemiłosiernie! Nie ogarniam :)

      Usuń
  8. Wszystkie Mai koleżanki mają fazę na MH, ale córa nie jest zainteresowana...tak samoistnie, ku uciesze rodzicielki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie podobnie :) Starsza jest zdegustowana gustem swoich koleżanek :) , a taka jej postawa ułatwia mi pracowanie nad Młodszą, która jest jeszcze bardzo chłonna i plastyczna jeśli chodzi o takie "rewelacje".

      Usuń
  9. Moja siostrzenica miała niedawno urodziny. Marzyła o gadżetach Monster H ;) Jednym z nich miała być - UWAGA!!! - trumienka dla lalki wampirki.... :))) Nie zniosłam tego i zakupiłam pościel z MH :) Siostrzenica była zachwycona :)
    Trumienka... o matko święta ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trumienka!!! Ratunku! Przyznam się, że nie zdawałam sobie sprawy, że to jest aż na taką skalę! ;o
      Rozwaliłaś mnie! :))))

      Usuń
  10. Na szczęście mam dwóch panów, którzy lalki omijają dużym łukiem ;)
    Mały za to, podobnie jak Twoja Młodsza zaznaczył które klocki by mu się jeszcze przydały do kolekcji. Najkrócej będzie jak powiem, że spodziewa się wszystkich ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zatem witaj w Klubie Rodziców Puszczonych z Torbami! ;)
      Klocki to świetna sprawa i dobrze zainwestowane pieniądze :) Mogło być gorzej ;)

      Usuń
  11. nie no zestaw bransoletki i naszyjnika pierwsza klasa - niedługo bedzie robila takie cuda na ktore i ja zapraszam was wszystkich :) - www.stokrocia1986.blog.pl

    OdpowiedzUsuń