21 czerwca 2013

I like it

Nie lubię ani wokalu, ani repertuaru tej pani. Mimo to tej jednej piosenki słucham z prawdziwą przyjemnością. Pierwsze nuty ... mmmmm ^^ Fajny teledysk. Niestety nie mogę go tu umieścić, więc jeśli Ktoś ma ochotę obejrzeć umieszczam link http://www.youtube.com/watch?v=M93nWdvlSrc




P.S.Obcięłam włosy :) Od dziś proszę do mnie mówić Kamila Boska ;;;;) (od Natalii Boskiej! - nie żebym tak bosko wyglądała!). Jak zrobię stosowną fotkę, to na pewno się pochwalę! :) Oczywiście zachowując resztki mojej anonimowości ;)


21 komentarzy:

  1. Pokaż koniecznie, bo też zamierzam się tak obciąć :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. No nie wytrzymam!!!!!!!!!!!!!! Po pierwsze, teledysk jest ;) więc spokojnie możesz linka usunąć ;)
    Moja kochana Kamilo Boska, ja też byłam wczoraj u fryzjera i jedno co mam długie to grzywkę ;)
    Dawaj sweet focie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodziło mi o teledysk z wcale nie rzucająca się w oczy reklamą pewnych lodów ;) Więc kliknij linka! Pomijając reklamę całkiem przyjemny klip :)
      U mnie też grzywka najdłuższa ^^ Pokaż ten nowy fryz :)

      Usuń
    2. mój fryz to prawie ten sam co po obcięciu boba, tyle że kilka cm krócej ;) coś a'la Dorota Gardias ;)

      Usuń
    3. Też myślałam o takiej fryzurce :)

      Usuń
  3. Prosiłam wczoraj syna, aby pierdyknął mi focie zaraz po salonowych wyczynach, ale odmówił ;) Gówniarz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie ten sam problem! Jak sama się nie obstrykam, to nie będzie żadnej foci! Gówniarze! ;)))

      Usuń
  4. Pochwal się koniecznie! Zadowolona z nowej fryzury? :)
    Z Honey się śmiejemy do dziś - mój K. z kolegą kiedyś muzykowali i zanim Honoratka stała się taka sławna pisała coś tam do nich na Myspace czy by jej jakiegoś bicikia nie zmontowali. Do dziś jak ją widzę w TV mówię do K. - "O! Twoja koleżanka" ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawaj, dawaj, tupię nóżkami, żeby Cię zobaczyć:)

    OdpowiedzUsuń
  6. A jednak się odważyłaś:) Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  7. Aaaaaa!!!! Super! Zrobiłaś to! :-DDD
    I JAK???? Jak się czujesz?
    Jak dasz radę zrobić zdjęcie z zachowaniem anonimowości to pokaż plissss! :-*

    OdpowiedzUsuń
  8. Też czekam na jakiś podglądzik, tym bardziej że fryz Kożuchowskiej "chodził" za mną dłuższy czas!!! Ja nie obetnę bo u nas teraz wikingowskie/wikińskie(?) klimaty... Ostatnio byliśmy tu http://youtu.be/u0zMkUCzrY0 Tak więc u mnie "dzicz" i siwizna na głowie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ej nooo! Uwielbiam Kożusię, fryzurkę jej też :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wiedziałam, ze to zrobisz :) dawaj foty!!!!!!!!!:D

    OdpowiedzUsuń
  11. też słucham :) i sama się dziwię, tak pozytywnie działa jakoś, hmmm....
    a na zdjęcie nowej fryzury czekam z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Natalia Boska? a kto to taki? bo się odrobinkę zakręciłam :D
    dawaj foty dawaj...

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziś nie dam rady dziewczyny :( Aparat nie chciał ze mną współpracować ... I wcale mu się nie dziwię! Obraził się - niczego bardziej nie cierpię niż robienia sobie samej zdjęć :/ Chyba nie ma bardziej głupiego zajęcia!
    Do jutra? ;)
    Buziole :***

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję odwagi :) W liceum (lata 86-90) nauczycielka od francuskiego powiedziała nam że francuzki z reguły po 30-tce obcinaja włosy na krótko, więc tak sobie i ja postanowiłam. Niestety u mnie odwagi starczyło tylko żeby obiąć ciut do połowy szyji. Więc mówię sobie- zetnę włosy po 40-tce, ale niestety nie dotrzymałam danego sobie słowa . Kiedy ja do tego dojrzeję ??

    OdpowiedzUsuń