25 czerwca 2013

I love it - kolejna partia :)

Kocham takie niespodzianki ^^ Mail, a później przesyłka od Niej ^^ W środku upragnione cudeńko i przesympatyczny liścik, którego zupełnie się nie spodziewałam :) Kiedy spada na Ciebie prawdziwy deszcz nieszczęść, w końcu przestajesz wierzyć, że jeszcze może Cię spotkać coś miłego, wszędzie dopatrujesz się najgorszego, węszysz podstęp, tam gdzie go nie ma, nie ufasz nikomu ... Tyle przyjemności po ostatnich perturbacjach zamiast cieszyć, początkowo obudziło mą czujność i niewiarę w zwykłą ludzką życzliwość. Czasem dobrze jest się pomylić i znów uwierzyć, że jednak jeszcze życie potrafi miło zaskoczyć ...
Przyjemnie na nowo dostrzec, że życie składa się również z TAKICH MOMENTÓW ... :-) Emmo, dziękuję Ci za tę wiarę :*









Róż Kryolan dla Glossy Box. Emma wiedziała, że mam na niego chrapkę. U niej się nie sprawdził, więc postanowiła obdarować nim mnie :))) Kochana! Oddałaś go w bardzo dobre ręce! Od kiedy zawitał do mojej kosmetyczki jest w ciągłym użyciu :-) Absolutnie mój odcień! Miłość od pierwszego wejrzenia ^^ 

Tyle radości!!! :)))
Chyba najwyższy czas w końcu wykupić Glossy Boxa!


13 komentarzy:

  1. Piękny róż :) Zaprezentuj swoje śliczne policzki teraz ;)
    Po burzy zawsze wychodzi słońce... czas w to uwierzyć i czekać na każdy, choćby malutki promyczek.
    Mnie znowu próbują dopaść smutki i włażą na plecy. Póki co skutecznie sobie z nimi radze, ale nie wiem na jak długo starczy mi sił :)
    Łap chwile szczęścia i delektuj się nimi... :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prezentacja różu na policzkach była w planach, ale ciężko mi było zabrać się za to :/ Na razie mam dość fotografowania siebie samej ;)
      Zrzuć szybciutko smutki z pleców (wyprostuj się dumnie, głowa do góry, pierś do przodu, brzuch wciągnięty - to same zlecą ;)) i wyślij mi na maila swój adres. Nie mam co prawda w zanadrzu takich perełek jak Emma, ale coś zaradzimy na Twe smutki ;)))
      I Ty również łap swoje chwile szczęścia! Moniś kochana! I jakby co to jestem pod telefonem. Pamiętaj o tym!
      :*

      Usuń
    2. Co się będę rozpisywać - i vice versa :****

      Usuń
  2. Akurat róż to nie mój kolor :-)
    Dobrze, że gdzieś są takie dobre duszyczki, jak Twoja Emma:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można pokombinować z źle dobranym różem - dodać troszkę bronzera czy rozświetlacza i już pasuje każdemu ;) Mnie ten konkretny kolor pasuje bez ulepszaczy :)

      Mam kilka takich dobrych duszyczek ^^ Ale świadomość posiadania nowej, niespodziewanej ... cieszy jeszcze bardziej! Fajnie wiedzieć, że gdzieś tam, Ktoś, prawie zupełnie nas nie znając, myśli o nas, trzyma kciuki i życzy dobrze :)

      Od Emmy dostałam coś jeszcze, coś nienamacalnego - dzięki niej odzyskałam moje różowe okulary :)

      Usuń
  3. Piękny gest i prezent ;) Szczęściara!

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham róże do policzków!!!p.s. przez tą akcję z Justyną trochę Was zaniedbałam....kochana widziałam twoje zdjęcia w krótkich włosach !!!!! wyglądasz super!!!!! masz buzię idealną na krótką fryzurkę ;****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kocham wszelką "kolorówkę" i nie tylko ... ;) Być kobietą, być kobietą ... :)
      Dziękuję za komplementy :**** Jeszcze trochę i popadnę w samozachwyt ;P

      Usuń
  5. Szalona! :)
    Deszcz samych dobrych słów spadł na mnie! Jakże mi miło :)))
    Bardzo się cieszę, że róż pasuje idealnie :))
    PS jakie to niezwykle miłe uczucie, budzić w innych Wiarę w człowieka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zasłużyłaś na ten deszcz :)))
      I na coś jeszcze ... Cały czas o tym myślę ^^
      P.S. Jakie to niezwykłe uczucie wyrwać się z otchłani czarnych myśli :)
      Dzięki. Dzięki. Dzięki :*

      Usuń
  6. Emma to wspaniała duszyczka :)

    A jakie ty masz ładne pazurki....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniała, niezwykła, przesympatyczna, z ogromnymi pokładami empatii ^^

      A dziękuję ;)

      Usuń