21 października 2012

Różowe okulary

Dzięki nim świat wygląda inaczej - lepiej, pogodniej i radośniej. "(...) niektórzy mają zawsze różowe okulary, tylko niewidzialne. I ja myślę, że to nawet lepiej. Takie niewidzialne okulary znacznie trudniej się gubią!"* Ja jednak gdzieś swoje zawieruszyłam. Ostatnio zdarza mi się to coraz częściej ... Ale trudno widzieć świat na różowo, gdy wszystko nie idzie tak jak powinno, gdy jedna czarna myśl goni kolejną. Mój optymizm czasami potrzebuje nawigacji ... Dobrze mieć kogoś kto pomoże znaleźć takie zagubione okulary... Ja mam kogoś takiego :) Znów nie zawiodła. Znów pomogła, choć chyba nie wie jak bardzo ... Dziękuję Justin :* Znów uśmiecham się do mojego jutra!
Życzę Wam NIGDY niegubiących się różowych okularów! I takich pomocnych duszyczek!










*Wojciech Widłak "Pan Kuleczka"

1 komentarz:

  1. Jednak to ludzie są naszymi latarniami, dzięki którym nie gubimy się, a jak się zgubimy to umiemy szybko się znaleźć :o)

    OdpowiedzUsuń