19 lipca 2015

Niedzielne kadry












Obiecałam tu kiedyś komuś moje ulubione sprawdzone przepisy :)
Jako że na dzisiejszym śniadaniowym zdjęciu zawitała, więc ...

Sałatka z tuńczykiem

2 puszki tuńczyka w sosie własnym
puszka groszku konserwowego 
(czasem dodatkowo dodaję czerwoną fasolę konserwową)
2 torebki ryżu ugotowanego na sypko
3 cebule
3 łyżki majonezu
sól, pieprz

Tuńczyka i groszek odsączamy na sitku.
Cebulę kroimy w drobną kostkę.
Dodajemy majonez, przyprawiamy i wszystko mieszamy. 
Na koniec dobrze schładzamy.
Najlepsza na drugi dzień!
Szybko, prosto i smacznie :)

2 komentarze:

  1. No nie wierzę. ..😊😊:))) super. I dziś zrobię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obiecałam :)
      Może to nie żadna bomba witaminowa (prędzej kaloryczna :) ), ale na pewno jedna z naszych ulubionych, by nie rzec sztandarowych sałatek :)
      Nawet nie pamiętam jej genezy.
      W każdym bądź razie jest z nami już od ... no ciut i trochę :)
      Mam nadzieję, że będzie Ci smakować :)
      P.S. Zmieniłam proporcje by wyszła taka jaką lubię najbardziej :)
      Udanego tygodnia!

      Usuń