24 lutego 2013

Girls

Jeśli tylko jestem zbyt zmęczona na wieczorne czytanie, sięgam po nie ...Pokochałam prawie jak "Sex and the City" ...  Przyjemna odskocznia od dnia codziennego. Bywa, że jest śmiertelnie poważnie i bywa, że zaśmiewam się do łez :)))




Bezpretensjonalny i zabawny serial HBO przedstawiający perypetie czterech przyjaciółek z Nowego Jorku, które wkraczają w dorosłość. Nie układa im się z facetami i próbują odnaleźć się na rynku pracy. Dziewczyny wiodły dotąd beztroskie i rozrywkowe życie - teraz przed nimi życiowe decyzje. Szukają swojej tożsamości - świeżo po studiach, nieprzygotowane na głębokie związki i kręte ścieżki, które szykuje dla nich los. Zwykłe dziewczyny z kompleksami, ukazane w bardzo nietuzinkowy sposób ...


  



43 komentarze:

  1. Oooo ... nie oglądałam ... ale po Twojej recenzji zapowiada się fajny film ... jak jest podobny do "Sexu w wielkim mieście " to musi byc super" :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest podobny do "Sexu ...". Jest zdecydowanie mniej cukierkowy i bardziej życiowy, taki normalny ... Ale powiedzmy, że to ta sama klimatyczna półka :)
      Musisz obejrzeć, żeby zrozumieć różnicę ;)
      Polecam!
      P.S. Aktualnie na HBO Comedy leci drugi sezon.

      Usuń
    2. Dzięki, obejrzę na 100% :))

      Usuń
  2. Jeśli tylko trafię, chętnie obejrzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście uważam, że warto. Momentami serial bywa bardzo pouczający.

      Usuń
  3. tyle czytam o tym serialu i jakoś jeszcze nigdy po niego nie sięgnęłam ale póki co muszę nadrobić te, które oglądam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja od jakiegoś czasu 'hart of dixie' ale odpuściłam kilka ostatnich odcinków i muszę nadrobić. fajny, lekki serial o sennym Blubell, do którego czas chciałoby się uciec :)
      No i Rachel Bilson, którą uwielbiam :)

      Usuń
    2. Nie znam. Trzeba będzie sprawdzić cóż to takiego ;) To senne Blubell brzmi kusząco ...

      Usuń
    3. oj to cudowne Blubell...poleciałam kiedyś koleżance i teraz obie marzyły czasem o przeniesieniu się do tak sennej mieściny :)

      Usuń
    4. "Obczaiłam" cudowne Blubell ... ;) "Doktor Hart" leci na Fox Life (niestety już 10 odc.)!!! dziś o 21-ej! Oczywiście nagram :D

      Usuń
  4. a mnie jakoś nie przekonują. Próbowałam już dwa razy, ale coś mi nie gra. hmm....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spotkałam się już z taką opinią :)
      W moim przypadku zaiskrzyło za pierwszym razem. Szczególnie przypadła mi do gustu postać głównej bohaterki (Hannah) - uwielbiam jej przemyślenia i wynurzenia emocjonalne ;)

      Usuń
  5. Straciłaś bardzo ważny komentarz!HaHaHa!Pisałam o tym,że nie mam hbo haha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kuźwa! ;) Przed chwileczką o mały włos nie skasowałam i tego.
      To bardzo ważny komentarz :D ponieważ teraz mogę Ci podpowiedzieć, że przecież możesz go zobaczyć online ;)

      Usuń
  6. Słyszałam już o tym serialu, ale nigdy nie oglądałam. Chyba muszę w takim razie. Bardzo mnie zaciekawiłaś! :-)
    A online gdzie oglądasz? ;-)

    Miłego wieczorku! :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oglądam tylko na HBO - nagrywam sobie wszystkie odcinki :)
      Co do online, to może zalukaj sobie ... ;) Z tego co się orientowałam nie będzie z tym problemu.

      Usuń
    2. Ok, już wiem. Dzięki! :-)

      Usuń
  7. Nie znam tego serialu ale namiętnie oglądam Revenge :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Revenge jest super, też oglądam :o) I... kiklka innych ;o) Do Dziewczyn też się przymierzam :o)

      Usuń
    2. No pochwal się co tam oglądasz ...! ;)) Gdyby tylko czas pozwolił, sama chętnie wróciłabym do oglądania "Parenthood" oraz odkurzyłabym "Dextera" ^^
      Na Revenge też przyjdzie pora :)

      Usuń
    3. Tez mi czasu brakuje... Ostatnio nadrabiam oskarowe filmy. Z seriali: Cougar Town, Żona idealna, Parenthood, Prawo Agaty, Przyjaciółki, Pamiętniki wampirów i 90210 ;) Uff-dużo!!! Nie wszystkie regularnie ;)

      Usuń
  8. Brzmi ciekawie :-)
    Choć chyba jestem jedyną, która nie widziała "Seksu w wielkim mieście" i nie mam do czego porównać ;-)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to się uchowałaś ... ;) "Seks" do nadrobienia! Tylko zacznij od nowszych odcinków, bo w przeciwnym wypadku mogłabyś się zniechęcić do poznania historii od podszewki :). Na "Dziewczyny" zerknij ze zwykłej ciekawości i baw się dobrze!
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Szkoda, że nie mam HBO ;(
    Choć ja mało oglądam seriali, w ogóle czegokolwiek, nawet filmów nie oglądam.
    Tylko wiadomości, ach no i x-factor się zaczął i przepis na życie, dziś pierwszy odcinek;))
    Nawet tego sexu w wielkim mieście nie oglądałam, sama nie wiem dlaczego, zawsze chciałam ale jakoś inne kanały były ważniejsze;)) Te Jurkowe, on tylko sport i sport..potem polityka. No i oglądam to co leci;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również oglądam bardzo mało seriali, filmów, ogólnie telewizji - X-Factora i podobnych wynalazków nie znoszę. Z seriali czekam jedynie na "Rodzinkę.pl" i "Prawo Agaty". I tak naprawdę to HBO jest mi zupełnie zbyteczne. Koneser kina ze mnie marny :/ Czasem coś tam sobie nagram i w wolnej chwili nadrabiam zaległości.
      Jednak "Girls" to fajna pozycja :)) Może jednak spróbuj online - choć pewnie podobnie jak ja nie przepadasz za tą formą oglądania filmów.
      I odbierz czasami Jurkowi pilota ;)) Zbuntuj się! :D
      Pozdrawiam. Miłego dnia :)

      Usuń
    2. X-factor oglądam z moją córką, która uwielbia śpiewać, zresztą uczyła się śpiewu, a teraz gra na gitarze i marzy się jej udział w podobnym programie;)
      Jurek to zapalony i czynny siatkarz i kolaż. Musi obejrzeć swoje programy;)
      Nawet mi to ni przeszkadza, bo ja wówczas siedzę obok przed laptopem;))

      Usuń
    3. Czyli wygląda to u Ciebie podobnie jak u mnie :) Dobrze, że mamy laptopy i naszą blogosferę ;) A nasi panowie zajęci swymi sprawami, nie przeszkadzają nam w jakże ważnych czynnościach :D
      O Twojej córci czytałam u Ciebie :) Zdolniacha z niej!

      Usuń
  10. O, chętnie zerknę, bo czuję się zachęcona :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Ktoś nowy! Bardzo lubię witać nowych gości :)) Witaj zatem w moich skromnych progach :)
      Cieszę się, że Cię zachęciłam. Daj znać czy serial przypadł Ci do gustu, bo jednak zdania na jego temat są podzielone.
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  11. Nie cierpię tego serialu. Nie znoszę go, chociaż go nie obejrzałem nawet raz. Za każdym razem gdy chcę obejrzeć coś ze sportu, motoryzacji lub chociaż wiadomości, żona właśnie go ogląda (niestety mamy jeden TV). Jeżeli go akurat nie ogląda to właśnie się nagrywa. Przez niego jedyną wspólną cechą z TV jaką obecnie mam to rachunek do opłacenia. Za dnia nie mam czasu na oglądanie czegokolwiek. Niestety nie wygrałem jeszcze w lotto. Wrrrr..... .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha! Jakbym słyszała mojego męża :)) Choć prawda jest taka, że u nas to głównie on dzierży w dłoni pilota; ja przejmuję go dopiero, gdy ten odpływa do krainy Morfeusza. Z tym rachunkiem, to u nas tak samo. Płacimy i tak naprawdę nie wiemy za co :/
      P.S. Wygrana w totka! Kto by nie chciał! :))

      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  12. Witaj!
    Dziękuję pięknie za wszystkie komplementy :)) i skoro tak ... , to zapraszam częściej :)
    Dziękuję za zaproszenie. Nie omieszkam skorzystać :)

    Pozdrawiam. Miłego popołudnia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo chętnie obejrzę :) pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na wczorajszym odcinku "zrywałam boki" :D Tak że gorąco polecam!
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  14. nie słyszałam o nim wcześniej;)!
    kończą mi się seriale, więc na pewno wkrótce zacznę oglądać
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zerknij koniecznie :)) We wcześniejszych komentarzach masz wiele innych ciekawych propozycji serialowych - starczy na oglądanie do następnej zimy ;).
      Buziaki :)

      Usuń
  15. Oj, chciałabym obejrzeć ten serial, z Twojego opisu widzę, że jest również w moim guśćie, uwielbiam tego typu seriale :) Szkoda, że nie mam HBO.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie słyszałam o tym serialu i chętnie się za niego zabiorę, opis brzmi zachęcająco :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaraz sama zasiadam na mały seansik :) Uśmiecham się na samą myśl o tym :D Czysta przyjemność!

      Usuń