13 października 2013

You wouldn't believe your eyes

I'd like to make myself believe
That planet Earth turns slowly
It's hard to say that I'd rather stay
Awake when I'm asleep
'Cause everything is never as it seems
When I fall asleep ...




Nie mogę przestać jej słuchać.
Ostatnio piłowana również na kinekcie ;)
Jestem w tym nie do pobicia! Starsza nie odrywa ode mnie oczu, Młodsza nagle milknie i obserwuje ... :D Szczególnie jeśli nie stoję jak przysłowiowy słup soli, tylko daję z siebie wszystko ;) Nie znały matki od tej strony* ;P
Starsza:

-Nie wiedziałam, że potrafisz TAK śpiewać ... ! - zachwyt wymieszany ze szczyptą lizusostwa ;)

Nie oszukujmy się, dziecko w tym wieku patrzy na matkę bezkrytycznym okiem ... Na szczęście! :)

Dziś okupiłam mój wynik zdartym gardłem ;/ Booooli! Do tego piekielna migrena i początek jakiegoś choróbska. Znów coś się do mnie przypałętało. Zaopatrzona w wielki kubeł gorącej herbaty z konfiturą i aspirynkę próbuję czytać. Głowa pęka. Chyba nic z tego nie będzie ...

*Sama już zapomniałam jaka kiedyś była ze mnie szalona i rozrywkowa bestia. Jeszcze trochę i sama nie uwierzę w tamte wspomnienia ;) Oj zmieniłam się. Bardzo. Kurde ... spoważniałam. Dużo mniej we mnie z dziecka, mniej szaleństwa ... Ta świadomość boli bardziej niż zdarte gardło + cała reszta.

Udanej reszty weekendu
:***


8 komentarzy:

  1. Fajne jest takie śpiewanie do zdartego gardła :-) Dawno tak nie spiewalam, wogóle chyba za mało śpiewam ostatnio :-) Chciałabym Cię usłyszeć :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne :)) Niestety mam jakąś blokadę przed głośnym publicznym śpiewaniem ;/ , wobec czego bardzo rzadko doświadczam tej "fajności" ^^
      Ale czasami człowiek musi ... inaczej się udusi ;)
      P.S.Nie jestem pewna czy to byłoby przyjemne doznanie dla Twoich uszu ... ;))) Ale już cała otoczka artystyczna miła dla oka jak najbardziej :)

      Usuń
  2. Dobrze się tak czasem zapomnieć, odkryć w sobie znów dziecko i wydzierać się do zdarcia gardła :)
    Zdrówka! Odpędź to choróbsko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzekłabym: cudnie! :))) Tylko dlaczego tak trudno zapomnieć się, a jeszcze trudniej pozbyć się kajdanów dorosłości ... ?
      Choróbsko przepędziłam szybko i mam nadzieję skutecznie :) Dziękuję!

      Usuń
  3. ja tak miałam,że gardła nie czułam jak się darłam na meczu :D kuruj się ;* a z migreną jest jakaś masakra...mnie ostatnio 3 dni i 3 noce trzymało :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się nazywa wyeksploatować struny głosowe! ;)
      Coś z tą migreną było... Starsza też się skarżyła.
      Póki co spokój :)) i co za ulga!
      Dzięki!

      Usuń
  4. Ja też śpiewam, na całe gardło pod prysznicem ;)
    Emilka się ze mnie śmieje, w kocu mam do czynienia prawie ze śpiewakiem, który ma pod tym kątem nauki ;)) Zdrówka życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I znów przytoczę słowa znanej piosenki: "Śpiewać każdy może, trochę lepiej lub trochę gorzej, ale nie o to chodzi ..." ważne że z gardła głos wyswobodzi ;)
      Dzięki, już jest dobrze.

      Usuń